If you click on the "Hide" button, I will disappear.

Logowanie dla stałych klientów

WARTO WIEDZIEĆ

CZY MUSZE DOKONYWAĆ REZERWACJI?

Szczególnie w okresie wakacji bardzo prosimy o wcześniejsze rezerwowanie miejsc. Wystarczy wypełnić formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie www, a my niezwłocznie wyślemy Państwu potwierdzenie rezerwacji, które jest gwarancją zarezerwowanego miejsca.

CZY PAKING JEST BEZPIECZNY I STRZEŻONY?

Oczywiście! Parking posiada wszystkie niezbędne zabezpieczenia takie jak ogrodzenie, oświetlenie, szlaban, całodobową ochronę, system telewizji przemysłowej oraz monitoring Solid Security. Dodatkowo wszystkie samochody objęte są ubezpieczeniem PZU.

ILE CZASU POTRZEBUJĘ, ABY DOSTAĆ SIĘ Z PARKINGU NA LOTNISKO?

Prosimy o przybycie na parking około 20 minut przed planowaną godziną zbiórki na lotnisku. Należy pamiętać też, że większość biur podróży zaleca zgłosić się do odprawy 2 godziny przed planowaną godziną odlotu.

JAK CZĘSTO KURSUJĄ SAMOCHODY TRANSFEROWE?

Transfery realizowane są 24 godziny na dobę od razu po przybyciu na parking lub po powrocie. Czas transferu na lotnisko i z lotniska po powrocie wynosi około 7 minut. Uwaga: po powrocie bardzo prosimy o wezwanie samochodu transferowego dopiero po odbiorze całego bagażu.

W JAKI SPOSÓB DOKONAM ZAPŁATY ZA PARKING?

Można dokonać zapłaty przez internet (podczas rezerwacji online) lub w dniu przyjazdu na parking. Proszę pamiętać, że przy wjeździe na parking pobieramy wyłącznie gotówkę. Nie obsługujemy płatności kartami.

CZY OTRZYMAM FAKTURĘ VAT?

Dane do faktury mogą Państwo podać w systemie rezerwacji online lub podczas wjazdu na parking. Po Państwa powrocie z podróży, faktura będzie do odbioru u obsługi parkingu.

CO POWINIENEM ZROBIĆ, ABY DOSTAĆ SIĘ NA PARKING PO POWROCIE Z PODRÓŻY?

Kiedy przybędziecie Państwo na lotnisko prosimy o kontakt telefoniczny z parkingiem. Numer telefonu do kierowcy znajduje się na odwrocie karty parkingowej. W celu usprawnienia usługi bardzo prosimy pamiętać, aby wezwanie samochodu transferowego nastąpiło dopiero wtedy, gdy odbierzecie Państwo cały bagaż.

CO ZROBIĆ JEŚLI WYŁADUJE MI SIĘ AKUMULATOR?

Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż zalecamy odłączenie akumulatora. Jednakże zawsze w razie problemów obsługa parkingu służy pomocą w uruchomieniu auta.

 

E-mail:
info@parking-lotnisko.pl

Telefon kom.:
+48 609 42 42 42
+48 509 94 60 68

Adres:
Al. Krakowska 42,
02-284 Warszawa